STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-23 | Tid: 13:42:00

Heeeeelg

Jag vart liiiiiite sjuk iaf ;p Varit hängig hela veckan och lite småförkyld. Men längre än så går det inte. Lite jobbigt är det ju att det aldrig bryter ut på riktigt.
Så denna vecka har det inte hänt mycket, mest vilat. Mamma är fortfarande sjuk men det har blivit lite bättre iaf. Det är ju bra. 

Händer inte mycket denna helg men det är lika härligt med helg iaf! Känner mig fortfarande väldigt kreativ och jag har inte fått utlopp för det än. Men till veckan, då ska jag göra en sak som jag velat göra vääääldigt länge... Hoppas bara att det går bra. Men det tror jag nog, för jag är ju duktig på sånt så =)

image22
Trevlig helg!
 

Martina

Vad är det du ska göra för nått? Krams

Datum: 2008-02-23| Tid:13:42:00

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback