STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-13 | Tid: 11:25:08

Gårdagen

Va ju på VM igår! Det var roligt och va på plats och få känna av o va med i stämningen=) Så fort svenskarna åkte förbi ute i spåren så kom det ett stort jubel! Kul o få vara med och hejja fram dom! Men tyvärr så vart det "bara" en fjärdeplats. Synd, dom hade förtjänat ett brons iaf. Det var ju sån härlig stämning, bra väder och dom fick tävla på hemmaplan. Men men, så vart det ju inte. Jag tyckte dom gjorde det bra iaf. Får hoppas på att nån av dom lyckas ta nån medalj iaf på tävlingarna som är kvar. Får hålla tummarna! Annars så var det en väldigt rolig dag igår, förutom att jag hade världens huvudvärk som inte ville ge mig sig trots tabletter! Den lyckades försvinna ett tag men sen när vi kom hem så kom den tillbaka. Och hela j'vla kvällen.. Vart en tidig kväll.. Har nog sovit i nästan 10 timmar inatt, det var välbehövligt och sååååå himla skönt. Känner mig riktigt utvilad idag. =)

Annars så längtar jag till ikväll, då jag ska få mitt hår klippt och färgat=) Ska bli sååååå skönt å få fixa till det fint igen. Står inte ut en dag till med detta hår. Speciellt inte med utväxten. Bläääää.. Hoppas tiden går fort idag! Må köpa hårfärg idag me!

Ja, de va allt för nu.. Have a nice day people!

Martina

Bra du hade de skojj på vm =) o hoppas håret blir bra =)

Datum: 2008-02-13| Tid:11:25:08
Petra

Vad kul att du hade det bra på vm. Men synd att dom kom på fjärde plats. Jag vet inte så mycket om sport, (inget alls nästan)så jag vet inte riktigt vad det innebär eller så.:p

Kul med att fixa håret, hoppas du blir nöjd.:)

Datum: 2008-02-13| Tid:11:25:08
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Johanna

Martina: japp, jag vart nöjd med håret=) Lite kortare vart de ju men skönt å få ta bort det slitna!

Petra: Hehe, oki. Ja, men det innebar att dom kom på fjärde plats så dom fick ingen medalj:p Men det kanske du förstod:p Ja, de va jätte kul o fixa till håret, vart väldigt nöjd så=)

Datum: 2008-02-13| Tid:11:25:08

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback