STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-28 | Tid: 20:32:33

Födelsedag & Namnsdag

Vilken lång dag! Skit trött är jag nu! Sov inget bra alls inatt så nu börjar ögonen se i kors.. Iaf så har det varit en kanon dag för det är mammas födelsedag och min namnsdag! Heter då Maria i andra namn. Och kära mamma fyller hela 46 år! Gammal hon är ;p Bara 4 år kvar till 50 ;p Dagen började med att jag träffade en vän och gick på promenad i över en timme i strålande väder. Sol och blå himel=) Underbart var de.. Kunde inte bli bättre väder på denna underbara dag! Sen kom jag hem lite senare än vad jag trodde och kl va nästan 14 då pappa skulle komma hem och hämta mig. Vi åkte till Lillänge och Buketten och köpte blommor till mamma=) Bild nedan! Superfin blomma! Sen har jag gjort midda, kyckling paj med feta ost. Den vart lyckad och god! Jag dukade lite fint på bordet, mamma vart jätte glad när hon kom hem och såg de=) Hon vart även nöjd med mina presenter. =) Tårtan har inte smakats än men ska väl snart. Jag gjorde en marängtårta med chokladkräm och grädde o bär som garnering! Älskar den! Har även badat mina små fötter i fotbad! åååå så härligt det var. Mamma fick bla fotsalt i present så vi provade på den=) fötterna vart så himla mjuka...

Nä, detta har verkligen varit en kanon dag! O mamma vart så glad för allt jag gjort, då är det ju extra roligt när hon e tacksam för det man gör! Älskar dig mamma! 


 

image33
Blomman och presentpåsen med massa presenter inuti...


 

image34


 

Dukning...

image35





 


Martina

vilka jättefina blommor o fin dukning =)roligt o fixa till sånt där =)

Datum: 2008-02-28| Tid:20:32:33
Johanna

Tack så mkt Martina=)

Datum: 2008-02-28| Tid:20:32:33
Petra

Åh, så fint det blev, och blomman var ju jätte fin.
Så kul att din mamma blev glad för det, men det förstod man ju nästan att hon skulle bli, så fint som du hade gjort.:)

Datum: 2008-02-28| Tid:20:32:33
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Johanna

ååå tack så mkt Petra=) glad jag blir=)

Datum: 2008-02-28| Tid:20:32:33
Sandra

Oj så fint förstår hon blev glader :)

Datum: 2008-02-28| Tid:20:32:33
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Tack så mkt Sandra=)

Datum: 2008-02-28| Tid:20:32:33

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback