STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-17 | Tid: 19:58:38

Det är över nu...

Ja, skidskytte VM är nu över! Gått otroligt fort som alltid, kommer sakna och kolla på tävlingarna o se hur mycket folk det är i publiken varje dag. Otroligt lyckat har det nog blivit, hörde nåt att det har varit runt 100 000 personer som varit där och kollat sammanlagt alla dagar. Och där är då lilla jag inräknad ;p Men det är ju jätte roligt att nåt sånt här händer i lilla Östersund. Det som saknats är ju dom svenska medaljerna! Sååå himla tråkigt att inte någon av dom svenska lyckades ta medalj. Iaf ett brons. Men det är ju en väldigt hård konkurrens. Jag tycker iaf att dom har gjort ett bra VM! Har liksom fastnat för skidskytte, har tyckt om det förut men ännu mera nu. Så om jag hade hållit på med någon sport så hade jag nog valt skidskytte! Nu är jag ju inte alls den sportiga typen, men om jag hade varit de ;p

Annars så har jag inte gjort så mycket annat i helgen. Grubblat och tänkt lite. Tror detta kan bli ett bra år för mig, det känns positivt. Man vet ju aldrig vad som händer och det kommer alltid finnas negativa och jobbiga saker som dyker upp men utöver det så känns det mycket bättre än på väldigt länge. Härligt!

Petra

Oj, det var många det.:)

Ne, vad skönt att det känns så bra för dig just nu.
blir glad för din skull. Håller tummarna att det håller i sig.:p

Datum: 2008-02-17| Tid:19:58:38
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Jonna

ja, vilket vm! riktigt roligt att få va där å kolla! mötte emma där en snabbis igår! e tillbaka i uppsala nu.. synd att vi inte hann träffas! var så hektiskt hemma. va nästan inte hemma nånting, bara på språng hela tiden.. sovit nästan 12 timmar inatt, de kommer efter;-) skålan i påsk? kram

Datum: 2008-02-17| Tid:19:58:38
URL: http://roosens.blogg.se
Johanna

Petra: Ja, tack så mkt=)

Jonna: Synd att vi inte hann ses! Det låter som att du hade de roligt här, kul för dig=) Förmodligen så ses vi i Skålan i påsk=)kram!

Datum: 2008-02-17| Tid:19:58:38

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback