STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-05 | Tid: 23:29:42

Bra dag

Idag har jag haft en väldigt bra dag! Den började inte så jätte bra för jag kände mig på så dåligt humör. Men det vart betydligt bättre sen jag åkte hem till en kompis! tack för lunchen=) Sen gick vi å fika på edenbos, jätte kul va de=) vi satt där i nåra timmar.. Det var trevligt!

Orkar inte skriva någe mer nu, jag ska nog lägga mig men jag är inge trött. Jobbigt! Får ta och lägga mig och se på tv då o kanske läsa nåt!
Är iaf tacksam för denna braiga dag!
God natt!

MissTaken

Låter ju bra :)

Datum: 2008-02-05| Tid:23:29:42
Malin

Det var väldigt trevligt :)

Datum: 2008-02-05| Tid:23:29:42

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback