STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-26 | Tid: 12:35:50

Älskade vän

Vill tillägna detta inlägg till min älskade fyrbenta vän Zack! Satt och kolla igenom alla mina bilder på datorn igår och kollade på dessa bilder nedan. Gillar dom, mina favoriter=)
Zack har nu snart varit hos oss i snart 4 år! Tiden går fort när man har roligt som det heter=) Min allra största dröm när jag var liten och i hela mitt liv egentligen var att få en egen hund. Älskade att åka hem till mormor och morfar för dom har alltid haft hundar där. Och höjdpunkten var nog att få ta ut hundarna ur hundgården och leka med dom! Det minns jag så väl. Även hos min kusin har det funnits hundar. Dom har haft många valpar genom åren och jag var alltid där och gosade med dom små liven=) Så säkert är det därför jag alltid har älskat hundar! Är väldigt glad att jag haft den möjligheten att få komma hem till dom och fått varit runt hundar när jag inte haft nån hemma. 
Självklart vart det ju en stor glädje när min dröm gick i uppfyllelse när Zack kom hem till oss! Kommer knappt ihåg sommaren när han var liten för tiden gick så himla fort. Men jag kommer ihåg att jag var lycklig. Sen har jag fortsatt vara lika lycklig i alla år vi haft han! För mig har det betytt väldigt mycket att haft han här, både i jobbiga och glada stunder! Jag har alltid gillat djur och är en riktig djurvän och jag trodde aldrig att man kunde bli så här fäst vid ett djur. Men det är jag. Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan han. Alla som haft ett djur eller har vet nog vad jag pratar om. Sen upplevs det kanske olika men den ovillkorslösa kärleken från ett husdjur är nog densamma hos alla!


image27  image29
image28


Zack som valp

image30

image31

Sandra

aaaw, han är SÅ fin!! ♥

Datum: 2008-02-26| Tid:12:35:50
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Tack så mkt gumman=) kram!

Datum: 2008-02-26| Tid:12:35:50
Petra

Ne, vad söt han är. Den första som han som valp..aww.:D

Datum: 2008-02-26| Tid:12:35:50
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt Petra=)

Datum: 2008-02-26| Tid:12:35:50
Jonna

ja, han e fin! kommer ihåg första gången jag träffade han! va på åsarna på hos emma! han va så liten å kuta omkring på gräsmattan!! hoppas allt är bra! kram

Datum: 2008-02-26| Tid:12:35:50
URL: http://roosens.blogg.se
Johanna

Tack Jonna=) Kul att du kommer ihåg när han var liten=)

Datum: 2008-02-26| Tid:12:35:50

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback