STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-02 | Tid: 23:28:04

2:a februari

Då va de en ny månad då! Snart är den andra dagen slut. Januari har ju gått väldigt fort. Redan lite över en månad sen jul va. Det känns som mkt längre.

Nu är det ju helg iaf, alltid lika kul me de! Igår så var jag på stan nåra timmar med morsan! Och där träffade vi även kusin o moster. De va trevligt! Jag fick tillbaks min studentmössa:p Köpte nya gardiner, men de vet ja inte om jag kan använda. Såg att dom är nog lite för breda, man måste ju kunna se ut me:p Det är panel så det går som inte o göra nåt åt de. Men ska se om de går att flytta en sak i gardinstången. Hoppas hoppas för ja gillade verkligen gardinerna.. Köpte lite mer små saker me! Det var roligt! Sen åkte vi även till Lillänge o så.. jag gillar att gå i affärer:p 

Idag har jag oxå varit i affärer;p va på loppis, Åhlens o handla mat! Sen gjorde jag godaste tacopajen jag någonsin gjort:p Är så stolt så, gjorde ALLT själv;p Mamma o pappa vart nog nöjd! Det vart jag me..

Imorgon så kanske de blir att åka till mormor o morfar över dan! Kusinen tävlar i DM så vi kanske åker o hejjar på. Får se, me oss vet man aldrig! ;p

Martina

kolla nu då, nu skriver jag här igen :p jaa, det är såå skojj o gå i affärer, har ja också som tur är fått göra idag me :p hade nån lånat din studentmössa? :p varför då? :p krams

Datum: 2008-02-02| Tid:23:28:04
Johanna

hehe ja, jätte skoj=) ja, emma låna mössan o kolla me storlekar o så, hon tar ju studenten i vår.. kraaam!

Datum: 2008-02-02| Tid:23:28:04
Malin

Hoppas gardinerna blev bra ändå! Var det dom du såg på åhlens? Kallt ute idag du!

Datum: 2008-02-02| Tid:23:28:04
MissTaken

Härligt när man gör nånting bra.. då ska man klappa sig på axeln och säga: "det här gjorde du bra!" ;)

Datum: 2008-02-02| Tid:23:28:04
Johanna

Malin: Ja, det va dom på Åhlens ja! Ja, nu e de kallt, minus 16 här iaf.. brrrr..

MissTaken: Ja, det har du rätt i att man ska göra=)

Datum: 2008-02-02| Tid:23:28:04

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback