STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-01 | Tid: 19:56:55

VAD JAG ÄR GLAD!!!

Åååå, vad jag är glad just nu. Jag har fått tillbaka min härliga bas.. hihi :) Menar alltså bas som gör musiken tusen gånger bättre när man lyssnar på musik på datan. Slipper det ihåliga ljudet som man mest blir irriterad på. Jag har nu väntat på detta i ca 2 månader sen jag köpte min bärbara dator. Inte fått till det förens nu. Lycklig är vad jag är nu iaf :) Nu ska det lyssnas musik med hög volym och bas :) yay!

Annars så har jag haft en bra men lugn dag. Har varit på Panduro och köpt lite papper och kuvert till julkorten. Sen har jag pysslat med dom. Vart jätte bra. Inte helt klart än. Man får passa på att fixa dom när man känner sig kreativ.
Imorgon ska jag och mamma ta med oss en grannes hund på våra promenader med Zack. Är hundvakt åt en jätte go tjej som Zack älskar ;) hihi. Dom funkar himla bra tillsammans och det ska bli så kul och få umgås med en tik för en gångs skull. haha. 


So I´ve got my pride and she´s got you.. 

Allie

Vad bra du fick basen, håller med om att musiken blir tio gånger bättre med bas. Högtalare på de bärbara är ju inte de bästa, funkar till o kolla in klipp eller så men inte lyssna på musik.

Datum: 2008-12-01| Tid:19:56:55
URL: http://whirlygirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback