STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-03 | Tid: 21:51:33

DET GICK BRA...

...igår med att vara hundvakt. Hon är så gullig och snäll. Det vart 3 promenader med henne. 2 längre och en kort. Zack tyckte det vart jätte roligt att hon följde med. Men jag tror nog att hon drog ännu mer än vad Zack brukar göra så jag vart helt slut efter dom promenaderna. hihi. Men roligt var det.

Idag har det snöat hela långa dagen. Mysigt. Men det är himla mkt snö nu. Fast det är så det ska vara nu i december. Det var så fint i skogen idag när vi gick med Zack. Det var så mkt snö i träden och på marken.
Jag har även bakat idag, mjuk pepparkaks muffins och kola. Roligt och julbaka lite. Ska baka lite till tror jag. Idag var det även skidskytte här i stan. Såg det på tv. Så roligt att de har börjat igen, gillar det. Det håller på tills på söndag. Var och kollade när det va vm  i februari men nu får det bli att kolla på tv ist. Man ser mkt bättre då.

Jag kollade på Leilas Jul ikväll, älskar det programmet. Sånt himla mysigt program..



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback