STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-29 | Tid: 21:54:13

SJUK?!


B i l d   f r å n   i d a g . . . V a c k e r t . . .
Ja, idag har det inte hänt så mycket. Vart en promenad med Zack mitt på dan. Det var så fint väder ute så jag tog mig en fotostund efter. Många fina bilder vart det. Jag testade även min nya närbildslins. Den funkar bra. J a g   ä l s k a r   a t t   t a   n ä r b i l d e r

Annars så har jag inte mått på topp idag.
Det vart nog sämre när jag var ute på promenaden och fotostunden för jag vart yr sen när jag kom hem. Har varit så otroligt trött och seg i hela kroppen. Det har känts som feber liknande. Jag är väl så där just nu, fryser och blir varm om vartannat. Legat i soffan sen 2 idag så jag vart så less så jag satte mig här ist. Får väl se hur man mår imorron då. Önskar att det kunde bryta ut på riktigt om man nu ska bli sjuk.  

Nu vill jag göra något roligt, så jag ska starta Photoshop och se om jag får till nån bra bloggdesign. Har ju lite nya bilder att prova med nu så.


Petra

Usch inte blir sjuk nu :( Hoppas du inte blir värre.

Så häftigt att det blir sådana där "taggar" av is. Hade många sådana grässtrån här också idag :)

Datum: 2008-12-29| Tid:21:54:13
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Anonym

fina bilder!!

Datum: 2008-12-29| Tid:21:54:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback