STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-20 | Tid: 12:12:13

LÖRDAG

Då var det lördag igen och helg. Redan 1 vecka sen jag fyllde år. Herregud, vart tar tiden vägen. Det känns som igår. Och julafton närmar sig med storm steg. Skönt att vara klar med alla julklappar.

Äntligen så har minusgraderna kommit tillbaka. Det skulle vara mysigt om det kunde komma lite ny snö innan jul. Så kanske det blir så fint som de va innan plusgraderna kom. Hoppas kan man ju alltid göra ;)

Igår åkte jag och mamma till Dollarstore.
Köpte lite smått, bla en målarduk, nån fin kvist, duschcreme och balsam. Det var roligt med en liten mini tripp. På kvällen åkte vi till farmor & farfars grav i Brunflo och tände ljus. Det är mycket vackert där när alla har tänt ljus. Det var inte så många som hade gjort det igår men några iaf. Fridfullt och vackert.
Jag saknar dom.
Jag var bara runt 6-7 år när farmor gick bort. Och 3 år senare så försvann farfar. Men jag kommer så väl ihåg dom. Jag stod väldigt nära farmor. God Jul farmor & farfar <3  

Petra

Ja gud så tiden bara rinner iväg, man fattar ingenting ibland :)

Ja det är ju så fint när det är en massa ljus på kykogården, så vackert. :)



Du har fått en utmärkelse av mig ;)

Datum: 2008-12-20| Tid:12:12:13
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Jonna

hej! de e skönt att ha en grav att gå till tycker jag. så får man tillfälle att skänka dem en extra tanke. ses imorrn! kram

Datum: 2008-12-20| Tid:12:12:13
URL: http://roosens.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback