STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-28 | Tid: 20:33:10

LISTAN...

L I S T A   H I T T A D   H O S   P E T R A 

Märkeskläder eller secondhand?
Inget av de.

Mac eller PC?
PC

Liknar du en kändis?
Nej det gör jag nog inte.

Bästa låten i världen?
Oj, svår att svara. Finns många bra.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Skulle inte vilja vara med i nån.

Hur många timmar sover du per natt?
Det är olika. 6-8 timmar försöker jag att sova iaf.

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Vet ej.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Sveriges ; )

Vilket intryck gör du på andra?
Jag hoppas att det är ett bra intryck iaf.

Det här vill jag bli när jag blir stor
Jag vill helst bli något där jag får jobba med min kreativitet. Dvs Inredningsarkitekt, dekoratör, fotograf m.m

Detta skulle jag vilja prova på.
Hmm,  svårt och komma på något nu. Måste fundera på det.

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Djurplågeri, orättvisa..

Berätta en sak som människor kanske inte visste om dig?
Har inget att berätta.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nej.

Hur var du som barn?
Tror jag var ganska lugn, lite busig och lite blyg.

Varför bloggar du?
Tycker det är roligt att skriva och visa foton. Sen att andra uppskattar det man gör är oxå trevligt ; )  

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Säger samma som Petra ; Det finns ingen kärlek utan vänskap och ingen vänskap utan kärlek.

Vad kan man leva utan?
Krig, våld, orättvisa..

Hur svarar du i telefonen?
Hallå för det mesta.

Är du pinsam på fyllan?
Dricker sällan alkohol så det är ingen risk att jag blir pinsam på fyllan ; )

Vilken var din första konsert?
Hmm, har inte gått på nån "riktig" konsert.

Värsta känslan?
Ensamhet och ångest.

Favorit tv-program?
Ugly Betty, Desperate Housewives, Roomservice m.m

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
En skogspromenad med vovven i fint väder är mysigt :)

När grät du senast?
Förra veckan.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle inte vilja ändra på något, är nöjd som det är.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Kommer inte på något just nu.

Vart går din drömresa?
Australien.

Vem är ditt drömragg?
Vet ej.

Vem är din hjälte?
Mamma ; )

Vad tror du på?
Det övernaturliga, på mig själv och på kärlek.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig

Vilka personer beundrar du?
Starka personer som vågar gå sina egna vägar.

Vem var din första kärlek?
Kommer ej ihåg..

Vem har makten i ditt liv?
JAG!!!

Har du någon dold talang?
Jag har redan upptäckt dem, så de är ej dolda. Fotografering & målning.

Har du mobbat någon?
Nej.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Hund.

Har du någon fobi?
Gillar inte fåglar, speciellt duvor. Dom är äckliga ; )

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Kommer inte på något just nu.

Har du snattat någon gång?
Nej.


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback