STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-26 | Tid: 20:26:41

JULEN


Ja, då så var denna jul över. Herregud vad fort det har gått.
Det vart så tomt nu, både för att julen e över och att bror åkte tillbaka till Norge imorse:( Jobbigt.

Jag har haft en väldigt lugn och skön jul. Självaste julaftonen var mysig. Med god mat, bra sällskap, Kalle Anka, Svensson Svensson och allt annat som hör till julaftonen så hade jag en underbar mysig dag. Jag får ju inte glömma julklapparna ;) hihi. Det är ju inte det viktigaste men visst är det kul att få öppna massa klappar. Det var ju det bästa med julen när man var liten ;)
Jag fick massor av julklappar detta år. Trodde inte att jag skulle få så mkt. Orkar därför inte ta nå bilder på allt ;) hihi. Men jag kan berätta en del saker iaf. Fick pengar, presentkort, morgonrock, en jättefin mössa & vantar, ett staffli, fotosaker till kameran, örhängen och så. :) Jag är jätte nöjd med alla saker.

Och jag är jätte nöjd med årets jul. Har njutit så himla mkt av julen, älskar allt som har med julen att göra. Det är en sån mysig tid på året. Nu är det bara 1 år tills nästa. Lång väntan. Men tiden brukar ju gå fort så.


Lite bilder där vi bor. Mysigt med alla ljus.


Sandra

Låter ju hur bra som helst, både med julen och klapparna :) Jättefina bilder du tagit med :)

Datum: 2008-12-26| Tid:20:26:41
URL: http://ontheway.blogg.se/
Petra

Vilken toppenjul det där lät att vara :)Och vilka mysiga bilder

Datum: 2008-12-26| Tid:20:26:41
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tack Sandra&Petra:)

Datum: 2008-12-26| Tid:20:26:41
URL: http://[email protected]
Allie

Älskar med julen, inte att man bli lite sentimental när den är över så fort. =/

Låter som en kanon jul, och underbara bilder.

Datum: 2008-12-26| Tid:20:26:41
URL: http://whirlygirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback