STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-27 | Tid: 23:07:57

I RATHER BE STRONG ON MY OWN..

Då så va lördag snart över. Det har knappt hänt nåt speciellt idag, varit trött o seg och inte haft nån lust att göra nåt.. Såg på Körslaget förut ikväll. Det e bra. Det är roligt med musik program :)

Imorgon så ska vi åka till stugan över dagen. Det blir att skotta snö. Det blir spännande att se om det har kommit mkt snö där uppe. Det skulle va fint väder imorron iaf så det hoppas jag. Det ska bli mysigt och få komma tillbaks till stugan. Jag trivs som fisken i vattnet där ; ) h i h i 

Nu är det bara nåra få dagar kvar på 2008. Om 2009 går lika fort som detta år har gjort så kommer det snart va jul igen ;) Det blir spännande att se vad nästa år har att komma med. Det blir väl som man gör de antar jag. Det jag önskar allra mest är att alla nära och kära får må bra och vara lyckliga. Och att jag får vara det. Sen är allt annat som händer runtomkring en bonus..

I ' m   h e a d i n g   f o r   t h e   f u t u r e.  B u t   I   w o n '  t   f o r g e t   m y   p a s t

Petra

Mysigt att få åka till stugan.

Håller med om 2009, ska bli spännande att se hur det året har att erbjuda men fort går det nog :)

Datum: 2008-12-27| Tid:23:07:57
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback