STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-17 | Tid: 15:41:28

EN VECKA KVAR..

Nu är det bara 1 vecka kvar tills julafton. På pricken ;) Längtar! Det ska bli så kul för min bror kommer hem denna jul. Så i år kommer vi alla vara samlade igen, mysigt. 

Igår bakade jag lite mer. Alltså till julbaket ;) Det är roligt att baka inför jul. Älskar mjuk pepparkaka, det gjorde jag igår.
Annars är det tråk väder ute. 0 gradigt och det kom lite regn igår. Men idag snöade det, stora flingor. Men tyvärr fortfarande inga minus grader :( Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder snart, annars smälter snön bort. Som tur är så är det fortfarande mkt snö kvar. Men men, hoppas det kalla vädret kommer tillbaks inom dom närmsta dagarna. Det var ju så fint..


Sandra

mm mjuk pepparkaka, me love too :D

Datum: 2008-12-17| Tid:15:41:28
URL: http://ontheway.blogg.se/
Allie

Åh va mysigt det låter med mycket snö.

Hoppas det kommer mer hit, skulle inte va fel på julafton.



Du har fått en utmärkelse av mig. =)

Datum: 2008-12-17| Tid:15:41:28
URL: http://whirlygirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback