STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-12-31 | Tid: 15:00:59

ÅRET SOM GÅTT 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Kan inte komma på något just nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte lova något för jag kan inte hålla dom iaf ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Norge.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Kan inte komma på något.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Tror inte att jag har nåt speciellt datum som påminner mig mest, det är nog alla datum ;)

8. Vad var din största framgång 2008?
Att ha börjat tänka mer positiva tankar om mig själv. Det är guld värt för mig!

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara förkyld.

11. Bästa köpet?
Datorn, & kameran & mobilen...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Dom jag nämnde ovan..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av "små" saker som betyder mkt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla som har kommit ut under året ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare, så skönt :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget jag kommer på.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm, vet inte riktigt.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor&morfar med familj och en del av släkten.

19. Blev du kär under 2008?
Nej.

20. Hur många one night stands?
0.

21. Favoritprogram på TV?
Ugly Betty, Desperate Housewives, Roomservice (+ alla andra inredningsprogram) m.m.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Mia Törnbloms böcker, Självkänsla nu & Mera självkänsla.

24. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte.

25. Något du önskade dig och fick?
Glädje & lycka.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.

27. Årets bästa film?
Så svårt att svara, gillat många filmer. Kan inte direkt säga att bara 1 är årets bästa film..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte vad jag kan komma på.

30. Vad fick dig att må bra?
Alla nära & kära.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell.

32. Vem saknade du?
Bror.

33. De bästa nya människorna du träffade?
En vän..


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback