STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-08-21 | Tid: 16:32:49

På väg att bli sjuk?!!

Aaa, så känner jag mig idag.. Fy vilken jobbig dag detta var.. Inte nog med att man inte är på bästa humöret sen nåra dagar tillbaka så känns de nu som att jag håller på att bli sjuk. Nåt är det iaf. Har en till här hemma som är sjuk så kanske inte är så konstigt isf. Men vill inte bli sjuk, de va inte så jätte längesen jag var de sist. Har bara vilat idag för inte haft nån ork och kraft till nåt annat...
Jobbigt att känna sig så här orklös och livlös.. Hoppas de e bättre imorgon..

Allie

Nej det är verkligen inge kul o va sjuk. Har precis haft en omgång själv..blää... Hoppas du känner dig bättre snart igen. ;)

Datum: 2008-08-21| Tid:16:32:49
URL: http://whirlygirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback