STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-08-28 | Tid: 14:53:59

Hmmm...


B i l d  f r å n  Å l e s u n d . .

Ibland är det svårt att komma på rubrik, när det inte är nåt speciellt man ska skriva om utan lite blandat..Då får det bli såna konstiga rubriker som detta inlägg har, hmmm..  
Vad tråkigt det är när man tappar lusten att blogga.. Haft så i nåra dagar så icke uppdaterat nåt. Men nu tar jag mig en stund och skriver lite..

Har haft besök här nu på förmiddagen. De var roligt. Fick även bjuda på nåt gott, gjorde nån äppelkaks grej. Eller paj. Vet inte riktigt vad det är. Lite där emellan.. hihi. Men den vart bra iaf.
Och nu tänkte jag sätta mig ner och måla. Ska nämnlingen måla en tavla till mormor som fyller 65 år idag! Grattis ; ) Ska dit i helgen så det lär väl bli nån god middag och så ska hon få sina presenter med. Det ska bli roligt! Hoppas bara jag får till en snygg tavla som jag kan känna mig nöjd med att ge bort. Så fort jag tar fram alla mina målarsaker så kommer lusten att sätta igång och måla. :) En ganska häftig känsla. Tror faktiskt det är den första sak jag gjort (som jag tycker om) som jag verkligen känner mig duktig på. Det är oxå häftigt...

N e e  n u  s k a  j a g  m å l a,  p e n s e l n  r o p a r  p å  m i g  ; )
 

Petra

Förstår hur du känner dig, lite tråkigt att inte veta vad man ska skriva om eller inte har sån lust med det :)Kul att du målar igen, blir säkert en jätte fin tavla till din mormor.

Datum: 2008-08-28| Tid:14:53:59
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Jonna

Tack för kakan! den var verkligen jättegod! Kul att vi hann ses innan jag åker tillbaka! Ta hand om dej! Å kom gärna ner å hälsa på nåt i höst, vore jättekul!! Kram

Datum: 2008-08-28| Tid:14:53:59
URL: http://roosens.blogg.se/
emelie

kom och tävla i min blogg om ett supersnyggt halsband, sponsrat från www.finasmycken.nu!

halsbandet kommer hand direkt hemma hos dig om du är vinnaren! :) kram

och tack på förhand!

Datum: 2008-08-28| Tid:14:53:59
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback