STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-08-07 | Tid: 22:13:05

Hej då Sverige

Sitter nu här nyduschad och med blött hår. Imorgon åker vi! Ska upp 5, undrar om jag orkar de.. Hoppas man kan sova nu bara.. Hatar och ligga vaken och vri och vända på sig och inte kan somna, speciellt när man vet att man ska upp tidigt. Aja, får tänka positivt. 

Ser framemot att byta miljö och givetvis så är kameran med mig på resan. Så om jag har tur så får jag till lite fina bilder som tål att visas här senare. 

K o m m e r  f ö r m o d l i g e n  h e m  n ä s t a  t o r s d a g . S å  v i  h ö r s  d å .
Ha de!

Petra

Hoppas du får det härligt, och det ska bli kul att höra och se bilder sen när du kommit hem.

Datum: 2008-08-07| Tid:22:13:05
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Sandra

Ha det bäst!! =)

Datum: 2008-08-07| Tid:22:13:05
URL: http://ontheway.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback