STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-09 | Tid: 23:23:15

Utmaning

Hittade en utmaning på en blogg som går ut på att man ska skriva ett slags fakta-alfabet om sig själv. Dock tagit bort nån bokstav då jag inte kom på nåt bra att skriva. Ni får gärna låna den och fylla i er egen lista.

Allvarlig.
Brun utan sol.
Använder jag på somrarna när mina ben verkligen inte vill bli bruna på naturlig väg.
Choklad. Tycker om det väääldigt mycket.
December. Är månaden jag är född i.
Envis.
Förkyld.
Är jag just nu.
Greys Anatomy. En serie jag väldigt gärna kollar på.
Hemmakär.
Inredning.
Ett av mina största intressen.
Johanna. Det är mitt namn de.
Kul. Gillar jag att ha.
Läser. Gör jag ibland. Lite i perioder. Läste mycket mer när jag var mindre.
Motionerar. Varje dag. Har man hund så.
Norge. Landet min bror bor i.
Omtänksam. Ibland för mycket.
Photoshop. Gör mycket i de.
Rosslig. Är jag just nu i halsen.
Stugan. Älskar att vara där. Betyder mycket för mig.
Tror. På mig själv.
Utbildning. Ingen sen gymnasiet.
Volvo. Mamma och pappa äger en sådan.
Ytlig. Är jag inte för fem öre!
Zack. Heter min underbara hund.
Åska. Läskigt.
Ärlighet. En egenskap som jag värdesätter högt.
Ödet. Tror jag på.


Petra

Kul, snor den nog och gör en egen imorrn :)

Datum: 2008-04-09| Tid:23:23:15
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Jonna

kul grej!

Datum: 2008-04-09| Tid:23:23:15
URL: http://roosens.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback