STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-08 | Tid: 12:40:34

Sjuk

Jag har blivit ännu mer sjuk. Halsen har inte gått över och igår hade jag knappt nån röst. Imorse när jag vaknade vart den helt borta. De e jobbigt och va tyst ;p Idag är jag mer förkyld oxå. Det verka bara bli värre och värre. När ska det vända.. Jobbigt är det iaf.

Så just nu händer det inget, sitter vid datan och vilar mest. De e ju rätt så skönt. Men jag blir lite rastlös me..
*Kram från en sjukling*

Sandra

nej inte du med, suck! :(
Krya på dej/oss!!

Datum: 2008-04-08| Tid:12:40:34
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Tack! Hoppas bara att de vänder snart..

Datum: 2008-04-08| Tid:12:40:34
Jonna

krya på dej!!! kram

Datum: 2008-04-08| Tid:12:40:34
URL: http://roosens.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback