STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-30 | Tid: 10:22:55

Sista april

Då va det den sista dagen i april då. Hela månaden har ju bara svischat förbi. Jag var ju sjuk dom 2 första veckorna i april så då gick tiden ännu fortare.. Hoppas att maj blir en bra månad. Med mkt värme och sol så man blir pigg och glad. Och maj börjar med att min kusin fyller hela 19 år! Shit, vad stor hon har blivit ;p  G r a t t i s  i  f ö r s k o t t  t i l l  d i g  E m m a  = ) H o p p a s  d u  f å r  e n  b r a  f ö d e l s e d a g!

Nu ska snart jag, mamma o Zack åka till stugan. Pappa kommer lite senare idag för han jobbar! Hörs säkert lite senare idag. H a  e n  u n d e r b a r  o n s d a g  &  si s t a  a p r i l  a l l a!


Sandra

Trevlig valborg på dej gumman :)

Datum: 2008-04-30| Tid:10:22:55
URL: http://ontheway.blogg.se
Petra

Trevlig valborg!
Hoppas också att det blir en varm och solig maj i år. :)

Datum: 2008-04-30| Tid:10:22:55
Johanna

Tack Sandra&Petra=)

Datum: 2008-04-30| Tid:10:22:55

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback