STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-28 | Tid: 10:01:36

Över

Nu är det över för denna gång.Det gick bra med lagningen men inte från början för bedövningen tog inte riktigt. Så fick lägga bedövning 3 gånger. Till slut så kände jag inget. Skönt! Och tandläkaren var jätte snäll så då känns det ju mkt lättare. Ska dit 15 maj för nästa lagning. Hon i receptionen frågade om jag kunde komma imorgon och laga. Nej tack. Jag vill nog att de ska gå ett tag mellan gångerna. Haha.

Så nu behöver jag inte oroa mig på några veckor. Nu väntar jag på att bedövningen ska släppa.


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback