STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-16 | Tid: 14:50:08

Onsdag

Så härligt med lite sol ute, det blir man glad av. Igår var det oxå fint väder. Det är bra att de e sol så snön smälter.
Jag är inte helt frisk än men idag har min smak och lukt börjat komma tillbaka =) När jag åt  lunch idag så de var första gången på 6 dagar som jag kände ganska mkt av maten. Så det är på bättringsvägen. Jätte roligt ju. Bara locken för öronen släpper nån gång. Men jag tycker nog att det har lättat lite. Om jag inte inbillar mig.

Idag har jag gått ut på en liten kort promenad. Det var jätte skönt. Saknar att va ute och gå. Det är ju nåt jag gör varje dag eftersom man har hund. Och speciellt nu när det är fint väder ute. Då är det ju sååå härligt att vara ute..

Ha en bra onsdag alla!

Sandra

Skönt du blir bättre.. blir jag med men ändå sitter vissa saker i, jättetrist =/

Datum: 2008-04-16| Tid:14:50:08
URL: http://ontheway.blogg.se
Petra

Jätte glad för din skull att det börjar likna något nu. ;)

Datum: 2008-04-16| Tid:14:50:08
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt Sandra&Petra!!! Hoppas du blir frisk helt snart, Sandra!

Datum: 2008-04-16| Tid:14:50:08

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback