STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-13 | Tid: 19:37:00

Old times

Haha, måste få visa denna sak som vi hittade när vi rensade en garderob idag. Det var pappas första mobil som han köpte 95. Kommer så väl ihåg det. Tyckte det var sååå häftigt att just min pappa hade köpt en sån telefon. Som han kunde ha med sig överallt. Hehe.

image77
image78
image79
Var ju tvungen och jämföra med min mobil. Jag behöver väl inte säga vilken som är min ;p

image80
Zack var med lite från början i städningen och va nyfiken men till slut vart han less så han gick å åt ist. Ser även nu att han har lite damm på huvudet och lite på örat. Vet ej vart det kom ifrån, han var väl bland skräpet då ;p

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag är fortfarande sjuk. Inne på den fjärde dagen utan smak och lukt. Om inte det blir bättre med öronen så ska jag åka till hälsocentralen o kolla upp det. Så det inte är öroninflammation. Men jag har inte så ont utan mest de här locket.. Hör nästan mig själv tänka ;p
Igår var jag ut en stund, åkte lite bil. Hade inte varit ute sen i söndags då. Så de var kul. Såg på Körslaget på kvällen, det är roligt. Hejjar ju på Brolle! =)

Får se vad denna vecka bjuder på. Nånting mer än förra veckan hoppas jag på iaf.


Jonna

hoppad du kryar på dej!! jag tror jag kommer ihåg peters mobil! kul å ha kvar! kram

Datum: 2008-04-13| Tid:19:37:00
URL: http://roosens.blogg.se
Sandra

Haha ja så stora dom var mobilerna :P

Datum: 2008-04-13| Tid:19:37:00
URL: http://ontheway.blogg.se
Petra

Hehe, ja, dom var riktigt stora och fula dom, så skönt att det inte är sådana längre.:) men man minns dom så väl. Krya på dig gumman!

Datum: 2008-04-13| Tid:19:37:00
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback