STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-29 | Tid: 17:54:09

Ny design

Tyckte det var dags för en ny design igen så jag har precis gjort denna.. Det är roligt och göra såna =) Jag vart ganska nöjd med denna. V a d   t y c k e r   n i ?!  Ska ta och göra några fler bara för att det är roligt ;p Det är bra och träna så man utvecklas i och photoshoppa..

Annars då.. Idag har det inte hänt mkt. Jag har inte haft nån ork eller lust att göra nåt. Jag tror att all min kraft och mod gick åt igår till tandis.. Så det har varit en sån dag då man bara vill gå och lägga sig och dra täcket över en igen.. Hoppas det är bättre imorgon. Åker nämnlingen till stugan. Bra för Zack, han är livrädd för alla smällare. Det är ju sista april så förmodligen lär det väl vara lite sånt imorgon.. ´

H a  e n  f o r t s a t t  b r a  t i s d a g s  k v ä l l...


Petra

Herre jesus, shit vilken snygg design :)
Du får ha det så trevligt i stugan.

Datum: 2008-04-29| Tid:17:54:09
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tusen tack Petra=)

Datum: 2008-04-29| Tid:17:54:09
Sandra

Jättefint tycker jag! Gillar speciellt namnet där och krumilurerna där :) Ja gör fler, så kanske man kan tävla om att vinna en sådan design sen ;)

Datum: 2008-04-29| Tid:17:54:09
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Tack Sandra!! Ja, det kanske dyker upp såna tävlingar i framtiden=) vem vet ;p bra ide där ;p

Datum: 2008-04-29| Tid:17:54:09

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback