STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-19 | Tid: 17:03:15

Lördag

Vilket fint väder det är idag, riktigt vårväder=) Så härligt är det. Känner tom lukten av grillat ute på gårn. Då tänker man ju genast på sommaren och massa grillning =) Längtar!

Jag är nog snart frisk, skönt. Har nästan inget lock för öronen längre. Å vad det är skönt att slippa det. Har ju hört sämre så blivit skrämd många gånger när jag inte hör när någon kommer och går. hihi. Hoppas det dröjer länge tills jag blir sjuk nästa gång.
Har varit ute på en liten promenad med Zack o mamma och det var jätte härligt. Men de va lite kallt i skuggan. Men nu när det är så fint väder ute och mkt sol så borde det gå fort med snösmältningen. Hoppas det.

Det svider lite i mina ögon och känner att jag har lite huvudvärk. Får ta och vila lite och hoppas det går över.
Nu ska jag hjälpa till med middan, ska bli gott med mat. Är hungrig.  

Ha en fortsatt trevlig lördag alla!

Petra

Åh, grillning, vilken tease du är.:P Låter ju hur härligt som helst, längtar som en tok jag med :)
Vad skönt att du snart är frisk.
Ha en trevlig lördag du med.

Datum: 2008-04-19| Tid:17:03:15
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Hehe;p Längtar ja med. Ha en trevlig söndag;p

Datum: 2008-04-19| Tid:17:03:15

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback