STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-11 | Tid: 23:04:07

Less

Fredag idag, eller dagen e snart över men. Kul med helg, fast inte när man e sjuk. Det har då varit den drygaste och mest tråkigaste veckan i hela mitt liv. Är så less på och ligga i soffan och glo på tv och nysa o hosta o allt som hör till. Fy säger jag. No more! Och inte nog med det så har jag ju ingen smak eller lukt heller.. Kan ju lika gärna äta hundmat eller nåt för jag känner ju inget iaf.. Så less.. Haft de så här i två hela långa dagar som känts som veckor. Imorgon MÅSTE det vara bättre annars blir jag tokig. Jag har inte varit sjuk på nästan 2 år så den här gången har verkligen inte varit lätt. Därför jag klagar så mkt ;p  Och vilket lock jag har haft för öronen idag. Riktigt obehagligt. Hoppas det försvinner, vill inte ha öroninflammation.. Hade de så himla många gånger när jag var mindre.
Nä, nu ska det vända. Det bara är så...


Sandra

usch vet hur det är, låg hela förra fredagen, skitkul...not! Krya på dej gumman och trevlig helg! :)

Datum: 2008-04-11| Tid:23:04:07
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Tack så mkt Sandra=)

Datum: 2008-04-11| Tid:23:04:07

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback