STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-17 | Tid: 17:39:19

Ingen bra dag

Idag är det ingen bra dag alls. Usch, varför vaknade man överhuvudtaget imorse. Känner mig nere och lessen. På mycket just nu men oxå för att jag är ganska less på att vara sjuk och jag vill bli frisk. Jag vet att det är på väg att bli bättre men den processen verkar ju ta ett tag med. Varför ska de vara så utdraget.. Om man ska försöka tänka positivt så finns det några bra saker med denna dag. Det är faktiskt sol ute och härligt väder oxå blir det god middag snart. Nåt och vara liiiiite glad över iaf.
Jag hoppas jag mår bättre imorgon..


Jonna

Ajdå! Hoppas det blir bättre imorrn! Ny dag, nya tag! Kramar

Datum: 2008-04-17| Tid:17:39:19
URL: http://roosens.blogg.se
Sandra

Vet hur det känns, man undrar om det nånsin går över =/ Men man får tänka att det GÖR det ;) Kram och trevlig helg gumman!

Datum: 2008-04-17| Tid:17:39:19
URL: http://ontheway.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback