STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-27 | Tid: 22:14:51

God natt

Jag ska snart stänga ner och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon, kl 8 ska jag va hos tandläkaren inne i stan och laga ett hål =( uscha vill inte. Men det var inget stort hål iaf, det känns ju lite lugnande. Sen måste jag dit ytterligare en gång för ett till litet hål ska lagas. Uscha för det med.. Jobbigt att de va så tidigt på morgonen, åker hellre väg till nåt annat än tandläkaren.. Aja, får försöka tänka att de kommer att gå bra..

N u  s ä g e r  jag  h e j  d å  f ö r  i d a g  o c h  g o d  n a t t . S o v  g o t t  a l l a ! ! !


Petra

Håller tummarna för att det ska gå bra för dig med.
Sov så gott

Datum: 2008-04-27| Tid:22:14:51
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback