STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-26 | Tid: 11:21:19

Gårdagen

Vilken rolig dag de va igår. Massa shoppande =) Men även mkt ont i fötterna fck ja av allt gående i alla affärer. Köpte allt som jag hade tänkt mig på IKEA men på Gina Tricot så hittade jag nästan inget av de jag sett på hemsidan. Lite råkigt tyckte jag då det var 2-3 plagg som jag verkligen hade velat ha. Men jag köpte lite annat ist. Vi åkte ju in till stan för o gå på Gina Tricot men sen när vi kom ut till IKEA och Birsta City så fick man ju reda på att Gina även fanns där... Så typiskt, hade man ju inte behövt åka in till stan. Jag hittade ett kvitto i ett provrum, de va så jag fick reda på det. Haha. Det ska då alltid vara något.

Och när jag kom hem igår kväll och skulle sätta mig vid datan så funkade inte internet. Sur jag vart. Det står att datan inte är kopplad till något nätverk men det är det ju visst. Alla kablar sitter ju i som dom ska och dessutom så satt jag ju vid datan i torsdags kväll och då var det inga problem. Jag vart så sur så jag gick och la mig ist. hihi, Men var väldigt trött med så de va bara skönt. La mig vid 10 så inatt har jag nog sovit typ 9-10 timmar. Det var skönt och det behövdes!!
Sitter nu med det mobila internet, eller vad det heter. Det vi har med oss i stugan. Hoppas det riktiga internet fungerar idag igen. Det är ju såå mkt snabbare än detta...  


Sandra

Skulle vara kul o se vad du köpte :P

Var med jättetrött igår, höll mej vaken till halv 12 visserligen men sen gick det inte mera :)

Datum: 2008-04-26| Tid:11:21:19
URL: http://ontheway.blogg.se
Petra

Vad kul att ni hade det kul ;) skulle också gärna vilja se vad du fick med hem :)

Datum: 2008-04-26| Tid:11:21:19
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback