STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-09 | Tid: 22:51:36

Fortfarande sjuk

Idag har nog varit den värsta dagen. Förkylningen satte igång rejält och fick värsta halsont imorse.. ååå så himla jobbigt det var. Kunde ju knappt få nån luft. Prova nåt som jag vet vad det heter men kan inte stava till, det hjälper mot halsont. Eller rättare sagt bedövar ;p hihi. Lite obehagligt tyckte jag med de va så himla skönt när det slutade att göra ont. Så det räckte med 2 såna tabletter sen har halsen vart ganska bra resten av dagen och kvällen. Sååå skönt!!!
Har nog haft lite feber toppar idag med. Det är jobbigt, både svettats och frysit om vartannat. Hoppas även att jag mår bättre imorgon, nu måste det väl vända tycker jag.

Det har snöat på tok för mycket idag. Herregud, snacka om att det är vinter igen. Inte för att jag har nåt emot att det snöar när man ligger inne och är sjuk. För de hade ju varit väldigt jobbigt om de va som förra veckan, sol och typ 10 plusgrader. Då känner man ju sig ännu sjukare när man inte kan vara ute.
Undra när våren kommer tillbaka, kommer nog va snö många veckor till. De va de ju innan med men inte så här mkt.

image75
Det får gärna bli så här grönt ute igen snart... ååå vad jag längtar..

Petra

Vad skönt att du hittade nått som hjälpte mot halsen. Ja, jag tycker ju att det borde vända nu. Håller tummarna. Ja, usch ja, snö hade det ju kommit inatt, jag blev inte så glad imorse då jag kollade ut. Inge mer snö för iår tack :) Du får krya på dig! Kramar.

Datum: 2008-04-09| Tid:22:51:36
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback