STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-02 | Tid: 20:18:25

En lååång lista

Lånade denna lista hos Petra... 

Har du pojkvän/flickvän?
Nej, singel..

Vem/vilka vet mest om dig?
Hmm, det är nog mamma

Vad är ditt mellannamn?
Maria

Gillar du att slåss?
Nej

Vad ska du göra ikväll?
Ska nog måla nåt snart

Har du utländska föräldrar?
Nej, det har jag inte.

Är dina föräldrar skilda?
Nej

Var har du ont?
Ingenstans just nu

Vad längtar du till?
Längtar till mycket saker men mest aktuellt är väl sommaren och värmen ;p

Har du husdjur?
Ja, en hund.

Har du körkort?
Nej

Favoritgodis?
Choklad

Morgon- eller nattmänniska?
Hmm, lite både och.

Sparare eller slösare?
Beror på, kan vara båda ;p

Har du några homosexuella vänner?
Nej, inte vad jag vet iaf.

Bio eller promenad?
Gillar båda

Är du kittlig?
Ja, under fötterna.

Rädd för insekter?
Nej.

Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Att det var så fint väder ute

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan? 
Satte mig här vid datorn..

Det sista du sa högt?
hmm, kommer inte riktigt ihåg. Har varit tyst en stund nu.

Vad har du druckit idag? 
Vatten och juice

Vad var det senaste du åt?
Middag, fisk och potatis.

Vad var det senaste du köpte?
Flera målarsaker.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Trä

Vad är det för väder hos dig just nu? 
Det börjar bli mörkt ute just nu, men det ser mulet ut.

Godaste glass-smaken?
Lakrits och choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Vet ej.

Hur tidigt stiger du upp?
Det är olika.

Sover du tungt?
Ja, det gör jag nog,

Drömmer du mycket?
Ja, ibland.

Mardrömmar?
Jorå, såna drömmer jag.

Vilket ämne är roligast i skolan?
Engelska och bild.

Vad ser du om du tittar åt höger? 
Min garderob.

Vad gör dig glad just nu? 
Att jag ska måla.

Vad ska du göra härnäst?
Måla ;p

Höger- eller vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Glad, lite trött.

Några sommarplaner? 
Får se vad som händer.

Hur många kuddar sover du med?
2 st.

Spelar du nåt instrument?
Nej.

Vilka är viktigast för dig? 
Familjen, hunden, vänner

Snarkar du?
Inte vad jag har hört eller vet.


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?

Jag vet inte riktigt.

Stökigt eller välstädat?
VÄLSTÄDAT!!! Hatar när det är stökigt runtomkring mig. Måste ha ordning och reda.

Gillar du att sjunga?
Jorå, men mest för mig själv så ingen hör mig,

Vad gör du om du får hicka?
Försöker hålla andan.

Vad längtar du mest efter just nu?
Det är många saker jag längtar till..



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback