STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-23 | Tid: 20:44:35

Dagens

Vilken lång dag det har varit. Var uppe vid 8 och gjorde mig klar vid 9, sen åkte jag, mamma och Zack med pappa i bilen en sväng och han släppte av oss så vi gick hem. Det tog typ 1 timme. Men de var ju så härlig väder så då blir det extra roligt. Kom hem vid 11, tränade och åt lunch. Martina ringde mitt upp i allt ;p Men de va bara roligt=)  Sen satte jag mig på altanen och kollade i en inredningstidning som jag prenumerar på och som kom med posten idag. (Älskar att läsa såna tidningar, kan sitta i flera timmar och bara bläddra flera gånger i den - Inredning är ett stort intresse för mig!!!) Jätte härligt väder är de just nu, riktigt varmt på altanen. Satt bara med linne, sååå skönt.. Och mitt uppi allt läsande och bläddrande så sprang jag och hjälpte mamma som städade nedervåningen. Hon dammsög och jag torka golven efter henne. Sen vart de ju dags för midda. Det vart en jätte god makaronipudding oxå morötter till. De e smaskens de! Kollade på tv en stund och vilade sen tjatade jag med mig pappa ut och städa våra 2 bilar ;p haha. Vart så sugen på o städa och få de rent o snyggt. Det blir väldigt skitit i bilarna när vi har hund och spec nu när det är sånt väder ute. Så 1 timme och 20 min tog de o städa bilarna. Pappa dammsög och jag gick med trasa och rengöringsmedel efter =) Bra team arbete! Ja, det var så roligt och se slut resultatet så det var värt all mödan. Nu är dom skinande rena, iaf inne. Känner mig lite speedad så nu må jag ta och lugna ner mig lite, hihi.  

Jag vart ju inte lite sugen på och ta körkort när vi städade den nya bilen hihi. Den skulle va perfekt för mig. Liten och bra och vinröd=) Jättefin e den! En sån perfekt första bil.. Men förhoppningsvis så är den kvar i familjen när jag har tagit de där körkortet så jag kan få låna den. Funderar på och börja övningsköra iaf i sommar. Det sa jag förra sommaren med haha. Men det blir så när inte den rätta motiveringen och lusten finns där. Om de inte gör de så blir det bara jobbigt. Men jag SKA ta det innan jag fyller 25 iaf ;p Har några år på mig.. Men jag har inge bråttom känns det som. Jag vet att jag ska ta det och jag vill de så det kommer att hända. En vacker dag när jag känner mig redo att ge mig in i de där. Ska börja med och övningsköra så kanske lusten och motiveringen kommer mer och mer. Jag kommer säkert att bli en bra bilkörare. Det tvivlar jag inte på =)

Vi skulle egentligen ha åkt till Sundsvall och IKEA idag men det vart inte så. Men på fredag så åker vi=) Jag längtar. Ska shoppa lite på Gina Tricot med =) Men hinner nog bara med den affären på stan, kanske nån mer. Är ute efter en vårjacka som är lite tunnare, typ nån tygjacka. Och det är ju lite större utbud i S-vall än här hemma. Jag är verkligen på shopping humör nu så nu får det gärna bli fredag =)  

Joakim Forsberg

Tvååring dödad av tåget, läs mer om det i min blogg!!

Datum: 2008-04-23| Tid:20:44:35
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Petra

Vilken trevlig onsdag du verkar ha haft, härligt med ett sånt väder så man kan ta långa promenader.

Det är allt bra att få sådana städryck ibland. :)

Datum: 2008-04-23| Tid:20:44:35
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
http://TUMADRE.blogg.se

Fin design!
Har du gjort den själv?

Datum: 2008-04-23| Tid:20:44:35
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Johanna

TUMADRE; Nej, jag har inte gjort designen själv. Hon som har gjort den har skrivit ovanför dig, hon heter Petra och länken till hennes blogg ser du där... =)

Datum: 2008-04-23| Tid:20:44:35

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback