STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-02 | Tid: 23:26:53

Dagens

Ja, det var idag då jag skulle till tandläkaren. Dagen som jag länge varit nervös över. Jag vet, det var bara en undersökning men på nåt sätt kändes lika hemskt som när man ska laga hål. Men det kändes bättre när jag väl kom dit, brukar vara så. Jag var ju 100% övertygad att jag HADE hål i den tanden jag haft ont i, men det hade jag inte. Det var "bara" lite irriterat i tandköttet och va lite infekterat där. Så de va därför jag känt av de. Aja, men jag vart ju super glad att jag inte hade hål i just den tanden för hade för mig att jag skulle få rotfylla då. (För de hade varit nära de förra gången jag lagade denna tand)
Men däremot så hade jag 2 st mindre hål som hon tyckte behövdes lagas. Men det gör inget, bara jag slapp rotfyllningen. Så jag vart så himla glad när jag gick därifrån. Så den 28 april ska jag dit igen och börja laga hålen. Tur att det är nåra veckor kvar så man får förbereda sig lite.

Vart en liten sväng på stan efter. Köpte lite mer målarsaker, tavlor och en till färg. Nu har jag äntligen den mörkbruna färgen jag velat ha. Nu har jag börjat samlat på mig många färger. Det är roligt. Nu har man lite och välja bland. Jag har målat lite ikväll, börjat med grunden på en tavla. Använt mig av den mörkbruna färgen på hela tavlan och sen ska jag måla med en schablon i ett snyggt mönster i GULD=) Skitsnyggt kommer det nog att bli. Brunt och guld är sååå snyggt tillsammans. Tavlan ska få äran att hänga ovanför soffan i vardagsrummet här hemma. Tur att mamma och pappa gillar mina tavlor då ;p
Jag har även börjat teckna blomman på en annan tavla som oxå ska få hänga i vardagsrummet. Kommer nog bli jätte bra de där.

Vi åt en jätte god middag idag. Fisk från Börtnan, som vi fick av mormor, och potatis och rom sås till. Smaskens=)

Imorgon ska jag åka och kolla på en jacka, sen på möte och städning och packning. Ja, massor av små saker som ska göras. Drar till fjällen på fredag till söndag. *Längtar*

Nä nu ska jag ta och krypa ner i en ny bäddad säng och sova om jag kan. 
God natt.. 

Petra

Vad skönt att du inte behövde rotfylla.
Lycka till med tavlorna!

Datum: 2008-04-02| Tid:23:26:53
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Petra: Ja, himla skönt va de att jag slapp de.. Tack tack=)

Datum: 2008-04-02| Tid:23:26:53

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback