STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-04-06 | Tid: 22:41:38

Då var helgen över igen...

Ja, helgerna går ruskigt fort. Just denna helg spenderades i stugan som ni kanske vet. Har varit lika mysigt och härligt att vara där som alltid. Det är ju så skönt oxå o ha Zack där. Och lättsamt. Han sitter ute i långlinan varje dag och spanar och springer över gården. Det tycker han är jätte roligt. Så är det ju roligt att se att han tycker de e roligt  me =) Vovven min!

Jag har fått en hemsk hosta. Hostar så det gör ont. Vaknade med de igår morse och jag trodde de skulle bli bättre idag men icke då. Blir tokig snart. Det kittlas och är irritersamt i halsen o ibland är det svårt att få luft. Hoppas att den går över. Orkar inte ha de så i flera dagar till.. 

Åt glass ikväll, det va gott! Ett tag sen man åt de. Sen trodde jag ju att det skulle va Wallander på fyran men icke till de me. Jag som hade sett framemot o se en sån film. Har ju sett alla men kul och se igen. Hoppas det blir en sån film nästa söndag.

Nu ska jag ta och göra ett till inlägg med 2 st video klipp!  

Martina

Jaa himla wallander, men kommer inte nästa vecka heller ju, tråååkigt..fina videos =)

Datum: 2008-04-06| Tid:22:41:38
Johanna

Ne jag hörde de att de inte kom nån wallander nästa vecka heller.. Skit oxå! Tack!

Datum: 2008-04-06| Tid:22:41:38

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback