STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2007-12-23 | Tid: 22:56:59

Ingen julkänsla...

Välkommen till min nya blogg =) Nu blir det denna som gäller framöver!
Kanske man får tillbaks lite skrivlust när man bytt blogg och de är nytt och så. Vem vet.. ;p

Imorgon är det ju iaf julafton! Sååå himla tråkigt för jag har absolut ingen julkänsla. Visst det är ju inte som när man var liten men jag brukar ha lite iaf. Men nada, inget.. =( Så tråkigt när snön har smält bort, eller allt är ju inte borta men mkt.. Innan hade man ju lite julkänsla iaf när det vart mkt snö och frost på träden. Då va det ju så fint. Men sen blev allt fult när plusgraderna smög sig på. Idag är det iaf nåra minus men ingen mer snö..
Iaf så åker vi till mormor och morfar imorron och firar jul där. Jag vet inte om vi ska sova där, får se! Och sen så kommer inte bror hem heller o det känns ju mkt tråkigt. Då blir inte hela familjen samlad. Men han kommer i början av januari så det känns bättre. Vi får byta julklappar då och umgås! Det blir roligt.
 
Det kanske blir en bra jul iaf, får hoppas på det!
God Jul till er alla.



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback