STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2007-12-30 | Tid: 19:35:42

Happy New Year!!

image10


Petra

Tack detsamma hörru.:p
Hoppas du har det bra i stugan. Kramar

Datum: 2007-12-30| Tid:19:35:42
URL: http://javajunkies.blogg.se/
MissTaken

Hej där hitta jag dej! =)
Hoppas du fick en bra nyårsafton gumman..?
God fortsättning på det nya året. *kram*

Datum: 2007-12-30| Tid:19:35:42
Jonna

Hej hej! Har hittat till din nya blogg;-) Tillbaka i Uppsala igen.. känns sådär.. men de va riktigt skönt å va hemma! tusen tack för de goa tofflorna!! de va supervarma, precis va jag behövde!!!synd att vi inte hann träffas så mycket!! men du e alltid välkommer ner, de vet du!! ha de bra! kramar!!

Datum: 2007-12-30| Tid:19:35:42
URL: http://roosens.blogg.se
Johanna

MissTaken: Ja, va kul att du hittade hit =) Jag hade en bra nyårsafton, god fortsättning till dig med och hoppas att 2008 blir ett bra och lyckligt år för dig!Kram!

Jonna: hej hej! Tur att du hittade hit=) Hoppas det går bra i Uppsala och att pluggningen funkar! Vad glad jag blir att du gillade tofflorna=) Jag får tacka jag med för min julklapp, halsbandet va jätte fint och ljusshållaren va super! =) Tack tack! Ne, de va tråkigt att vi inte han ses så mkt. Ha de bra du me, kram!

Datum: 2007-12-30| Tid:19:35:42

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback